Kontakta oss
Välkommen till Medisera
Vi nås enklast på e-post. Räkna med att det kan ta 1-3 dagar att få svar på generella frågor, gäller det en beställning svarar vi så snart vi kan.
För att kunna ta blodprov hos oss måste du ha fyllt 18 år och ha ett komplett svenskt personnummer. Detta innebär att vi ej kan erbjuda blodprover till barn och utländska medborgare som saknar svenskt personnummer eller som har ett tillfälligt svenskt personnummer. Vi kan tyvärr inte heller erbjuda intyg i samband med resor, visumansökan, studier, arbete eller försäkringsärenden.
Kan provtagningsstället inte hitta din remiss?
Om det var längre än 3 månader sedan du lade din beställning har din remiss förfallit och kan inte längre provtas.
Är du på rätt provtagningsställe? Om du inte är på det provtagningsställe som du angav vid beställningen kan detta vara anledningen till att de ej hittar din remiss.
Annars kontakta oss enligt nedan:
Skicka en e-post till: info@medisera.se
Ange ditt namn och ordernummer samt att det gäller en remiss som inte kan hittas på provtagningsstället. Vi återkommer så snart vi kan.
Telefontider
Måndag, tisdag och torsdag kl. 9-13.
Telefonen är inte bemannad i realtid utan du ringer in till en växel där ditt telefonnummer automatiskt registreras under öppettiderna. Vi ringer sedan upp dig så snart vi har möjlighet. Röda dagar är växeln stängd. Välkommen!