Kontakta oss

Välkommen till Medisera

Vi nås enklast på e-post. Räkna med att det kan ta 1-3 dagar att få svar på generella frågor, gäller det en beställning svarar vi så snart vi kan.

För att kunna ta blodprov hos oss måste du ha fyllt 18 år och ha ett komplett svenskt personnummer. Detta innebär att vi ej kan erbjuda blodprover till barn och utländska medborgare som saknar svenskt personnummer eller som har ett tillfälligt svenskt personnummer. Vi kan tyvärr inte heller erbjuda intyg i samband med resor, visumansökan, studier, arbete eller försäkringsärenden.

Kan provtagningsstället inte hitta din remiss?

Om det var längre än 3 månader sedan du lade din beställning har din remiss förfallit och kan inte längre provtas. Är du på rätt provtagningsställe? Om du inte är på det provtagningsställe som du angav vid beställningen kan detta vara anledningen till att de ej hittar din remiss. Se hur du kontaktar oss under sommaren nedan.

Öppettider och kontaktuppgifter sommar 2021

v. 30-31

Kontoret är öppet måndag tom fredag kl. 8.00-12.00.

Vi kommer tyvärr inte kunna ringa tillbaka till dig dessa veckor, mejla gärna din fråga till info@medisera.se.

Kan provtagningsstället inte hitta din remiss?

Skicka e-post till: info@medisera.se

Ange ditt namn och ordernummer samt att det gäller en remiss som inte kan hittas på provtagningsstället. Vi återkommer så snart vi kan.

013-150 261 info@medisera.se Lodgatan 18
587 39 Linköping

Vill du veta mer eller har du frågor till oss?


Besök oss här